Eerste thuiswinst voor wisselvallig VC Olympia DS1.

26/09/2020 - Dames 1

VC Olympia DS1 – Hyundai Peter Janssen Stravoc DS1: 3-2

Gelukkig stond afgelopen zaterdag 26 september het complete team van VC Olympia weer in het veld of langs de lijn.
Om 19u werd de wedstrijd gestart tegen Stravoc ds1. Set 1 begint direct zwak, er is geen servedruk en de pass die onvoldoende aan het net gebracht werd, zorgde ervoor dat Tamara niet in de gelegenheid was alle aanvallers aan te spelen. Gelukkig zijn de Panningse meiden het nog niet verleerd te vechten voor iedere bal en na een ondermaatse set, brachten ze de stand in de tweede set weer op 1-1. Helaas gaf set 3 hetzelfde spelbeeld als set 1, Olympia gaf Stravoc keer op keer de kans om te scoren door zonder lef te spelen. Na een peptalk van de coach begonnen de dames van Olympia met een 9-1 voorsprong aan set 4. Er werd in de aanval gretig gebruik gemaakt van de blokkade van Stravoc. Stravoc komt halverwege de set steeds dichterbij, maar de setwinst kwam nooit in gevaar, na ruim 1,5u spelen stond er een 2-2 score op het scorebord. In set 5 werd het harde werken beloond met een 11-15 winst, waardoor de wedstrijd met 3-2 gewonnen werd!