Goed herstel van VC Olympia Dames 1.

16/02/2019 - Dames 1

VC Olympia D1 -Hyundai Peter Janssen Stravoc D1: 3 -1
Afgelopen zaterdag namen de dames van VC Olympia het op tegen Stravoc. In de eerste helft van het seizoen was het een zwaarbevochte wedstrijd welke gewonnen werd met 2-3. De dames van Olympia welke nog geen wedstrijd gewonnen hadden de tweede helft van het seizoen wisten dat ze aan de bak moesten. De eerste set lieten de dames niet over zich heen lopen en wisten met afwisseling in de aanval de set binnen te halen met 25-18. De tweede set begonnen de dames sterk en door enkele goed servende spelers stond de tegenstander in de passing onder druk. Er werd gevochten voor elke bal en de dames waren duidelijk weer een collectief. Deze set werd overtuigend gewonnen met 25-15. De derde set begonnen de dames sterk en hadden continu een voorsprong. Gedurende de set kwam Stravoc beter in hun spel en begonnen de dames van Olympia wat onrustig te spelen wat zorgde voor enkele persoonlijke fouten. Deze set werd nipt verloren met 24-26. De laatste set werd er weer met overtuiging gespeeld en werd gewonnen met 25-16. Op 9 maart staat de volgende wedstrijd gepland tegen de dames uit Sliedrecht.