Heren 1 knokt zich naar de overwinning in Roggel

10/10/2020 - Heren 1

Accretos HS1 – VC Olympia HS1: 1-3

Waar Olympia in de voorbereiding een vrij gemakkelijke overwinning had tegen het team van Accretos ging de wedstrijd van afgelopen zaterdag toch een stuk minder soepel. De eerste set begonnen de Olympia heren zeer sterk met een goede servicedruk pass en afmakers, en hierdoor werd deze set ook gemakkelijk gewonnen met een eindstand van 25-18. De tweede set begonnen de Olympia heren weer zeer sterk en bleven hetzelfde niveau vasthouden als in de eerste set waardoor ook de tweede set vrij gemakkelijk gewonnen kon worden met een stand van 25-18. In de derde set begonnen de mannen van Accretos zeer goed in hun eigen spel te komen waardoor het voor Olympia nog lastig gemaakt werd om deze set binnen te slepen, maar uiteindelijk werd er door een goede comeback en een stevige servedruk toch nog een set binnen gehaald met een eindstand van 26-24. Helaas bleven de heren van Accretos steeds beter presteren waar het bij Olympia iets minder werd in de vierde set, hierdoor resulteerde het toch in een verloren set voor Olympia met een eindstand van 22-25 voor Accretos. Hiermee werd de wedstrijd afgesloten met een eindstand van 3-1 voor de heren van Olympia.