Heren 1 pakt punt in Maastricht

08/12/2023 - Heren 1

Na wekenlang zonder punten konden de mannen van VC Olympia Heren 1 wel weer eens een opsteker gebruiken. Vol goede moed werd er dan ook afgereisd naar Maastricht, in de hoop punten te scoren tegen de mannen van VC Jokers. Het begin van de wedstrijd was vanuit onze kant erg sterk, maar helaas lieten we het halverwege de eerste set toch afweten, wat resulteerde in een behoorlijk verlies. De negatieve stemming die volgde uit dit verlies trok zich door naar de tweede set, waardoor we in deze set geen enkel moment aanspraak maakte op de overwinning. In de derde set dachten we ons te herpakken, maar door slordigheid in de afronding, en enkele ongelukkige beslissingen van de arbitrage, stonden we toch nog steeds met lege handen. Gelukkig bracht het goede spel van de derde set ons wel hoop, waardoor we de vierde set uitstekend begonnen. Het leek net alsof het een compleet andere wedstrijd was, want deze set kwamen de mannen uit Maastricht geen enkel moment bij ons in de buurt. 3-1 verlies dus. Ondanks dit verlies kunnen we als Heren 1 zijnde hopelijk een moeilijke periode zonder punten achter ons laten, en vol goede moed naar de toekomst kijken.