Olympia Heren 1 wint opnieuw!

11/02/2023 - Heren 1

Heren 1 is terug van weggeweest met een 4-0. Na de bekerwedstrijd van afgelopen zondag trekt heren 1 hun sfeer goed door. In tegenstelling tot die wedstrijd zit er nu ook meer beleving in.

De drive onder de spelers is merkbaar in het spel en goed zichtbaar in de stand. De eerste twee sets worden met volle overtuiging mooi binnen gehaald.

In de 3e set word het met wat vlagen iets slordiger. Ook Avance begint het spel meer door te krijgen en wat minder fouten te maken. Desondanks krijgt Avance ze goed om de oren.

Hoewel het aan de kant van Avance stabieler werd, wist Olympia het niveau toch te behouden. De spelverdeler wist het midden goed te vinden waarmee Olympia goed de kans kreeg. Avance kreeg een bombardement om de oren waar ze geen raad mee wisten.

Al knallend vanuit het midden, met wat afwisseling op de buiten, dia, maar ook achter de 3 werden de punten binnen gehaald.

Na de verslapte sfeer van de laatste tijd was het weer een mooie wedstrijd om dit dieptepunt te overkomen