VC Olympia Dames 1 knokt zich terug in de wedstrijd!

23/03/2019 - Dames 1

VC Velden DS 1 – VC Olympia DS 1: 2-3
Daar was hij dan weer, de derby zaterdag!
Dit seizoen al vaak tegenover elkaar gestaan en zulke wedstrijden brengen altijd extra spanning mee (Feitje: van deze ontmoetingen dit seizoen hebben wij er nog 0 verloren).
Aan ons de taak om vandaag met lef, overtuiging, enthousiasme en power te gaan spelen.
Voor de wedstrijd bespraken we dat het toch wel echt ‘Money time’ moest zijn vandaag.
Er moeten vandaag punten gepakt worden om buiten de PD-zone te blijven.
De eerste twee sets kwamen we niet onder de druk van het zeer sterk spelende Velden uit. We verloren deze dan ook royaal met 25-14 en 25-19.
Daar waar we volgens onze Facebookpagina al ‘afgeschreven’ waren geloofden wij in leven na de dood!
Mindset omzetten, durven, plezier maken en gas erop. Door deze vechtlust wonnen we set 3 met 25-20 en set 4 met 25-17.
BACK IN THE GAME! Op naar de vijfde set. Honger naar meer punten.
Tikkeltje wisselvallig begin, maar goed wie vraagt daar achteraf nog naar? 15-8 WINST!!!!
Al met al een wedstrijd waarin we bewezen hebben dat wij blijven knokken en niet opgeven. We hebben een goede teamprestatie verricht en kijken uit naar de volgende wedstrijd.

Wij hebben jullie aanmoedigingen en enthousiasme aanstaande zaterdag 30 maart hard nodig. Wij spelen om 19:15 thuis tegen Inter Rijswijk dames 1 (één plaatsje onder ons in de stand). Hopelijk tot dan !!